همه چیز درباره تبلیغات در گوگل

20 مرداد 1397

 

 

 

 

تبلیغات   در گوگل یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است که اگر به صورت اصولی انجامشود بازدهی و اثر بخشی بیشتری نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی دارد. حتی خیلی ازمتخصصان بازاریابی و تبلیغات در دنیا عقیده دارند تبلیغات در گوگل یا همان گوگلادوردز بهترین روش تبلیغاتی برای کسب و کار های آنلاین است.

تبلیغات در گوگل را با هیچ روش دیگری نمی توان مقایسه کرد. همانطور کهمی دانید گوگل می تواند ارزشمند ترین مشتریان را برای شما فراهم کند. چون همانطور که می دانید هر کس

 

برایرفع نیازش اولین کار که می کند به گوگل مراجعه می کند. در بسیاری از کسب و کارهایاینترنتی بهترین گزینه تبلیغ در گوگل است. هر طور حساب کنید گوگل ادوردز نسبت بهدیگر

 

روش ها هدفمندی و بازگشت هزینه بیشتری خواهد داشت.

بب

 

بسیاری از کمپانی ها و برندهای مطرح دنیا همچنان با تبلیغات در گوگلپیشتاز اند و همیشه یک قدم جلوتر از رقبایشان هستند. تبلیغات در گوگل یکی از زودبازده ترین روش های

 

تبلیغاتی در دنیای آنلاین محسوب می شود. در کمتر از 15 دقیقهمی توانید رتبه یک گوگل را برای خود کنید و کسب و کارتان را متحول کنید.

 

من این مقاله را نوشته ام تا به دوستانی که برای تبلیغ کردن در گوگل تجربهو اطلاعات کافی ندارند کمک کنم.

 

در این مقاله سعی می کنم از مزایا و معایب تبلیغات در گوگل یا همانگوگل ادورز بگویم. اینکه واقعا گوگل ادوردز بهترین گزینه است یا خیر؟ اینکه چه کارکنیم تبلیغات در گوگل مان به

 

صرفه تر باشد؟ بهینه سازی تبلیغات در گوگل چگونه است؟چگونه رتبه یک را در تبلیغات گوگل بدست بیاوریم؟ و در مورد سوالات متعدد دیگری کهمطمئن هستم با خواندن این مقاله به

 

آن ها خواهید رسید صحبت می کنم.

 

پس اگر واقعا اطلاعات کاملی در مورد تبلیغات در گوگل ندارید پیشنهادمی کنم قبل از اینکه برای تبلیغ در گوگل ادوردز اقدام کنید با خواندن این مقالهاطلاعات تان را بالا ببرید.

 

تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز) چیست؟

تبلیغات گوگل ادوردز

 

GoogleAdwordsپلتفرم تبلیغاتی گوگل است که بیشتریندرآمد گوگل از این راه تامین می شود. توسط گوگل ادوردز می توانید سایت یا تبلیغخود را در نتایج جست و جوی گوگل یا

 

برنامه ها و سایت هایی که برای گوگل هستند مثلیوتیوب، جی میل، گوگل مپ، گوگل پلی و بهنمایش در آورید.

 

همانطور که می دانید به جز تبلیغ در نتایج جست و جوی گوگل تبلیغ درهیچ کدام از سایت ها و برنامه های گوگل برای ما ایرانی ها کاربرد ندارد. اگر همینحالا سری به گوگل بزنید و ی

 

یک حوزه نسبتا پر رقابت را جست و جو کنید معمولا دو الی3 سایت ابتدایی سایت هایی هستند که برای تبلیغ در گوگل اقدام کرده اند. معمولا اینتبلیغات را با علامتAdکه ابتدای

 

آدرسسایت شان در نتایج جست و جو وجود دارد می توان شناسایی کرد.

 

در تبلیغات گوگل شما با پرداخت هزینه ای می توانید تبلیغ سایت خود را دربالا یا پایین نتایج جست و جوی گوگل به نمایش درآورید. تبلیغات گوگل ادورز ایناجازه را به شما می دهد تا

 

سایت خود را روی کلمات و عباراتی که دقیقا مخاطبانتانبه دنبال آن ها هستند تنظیم کنید تا زمانی که مخاطبانتان به دنبال خدمات شما هستندسایت شما برای آن ها نمایش داده

 

شود.

 

به تبلیغ در گوگل تبلیغ کلیکی گوگل هم گفته می شود. زیرا شما به ازایهر کلیک هزینه پرداخت می کنید. یعنی اگر سایت شما در روز هزاران بار هم در جایگاههای تبلیغاتی نمایش

 

داده شود و تنها 10 نفر روی آن کلیک کنند فقط هزینه کلیک همان10 نفر محاسبه می شود. (البته این فقط یک مثال بود)

 

چرا باید از تبلیغات در گوگل استفاده کنیم؟ چه مزیت هایی دارد؟

 

یکی از مزایای استفاده از تبلیغات در گوگل این است که می توانید سایتخود را در مدت زمان خیلی کوتاهی در هر کلمه و عبارت کلیدی مد نظرتان رتبه یک گوگلقرار دهید. شاید خیلی

 

گوگل ادوردزاستفادهمی کنند. در واقع دید کلی افراد از تبلیغ در گوگل این است که رتبه یک را بدستبیاورند ولی در صورتی که گوگل ادوردز مزایای

 

زیادی دارد و به همین جا ختم نمی شود.

 

در ادامه مزیت های مهمی که استفاده از تبلیغات در گوگل برای شما بههمراه دارد را عنوان می کنم.

 

هدفمندی بیشتر

 

اولین مزیتی که گوگل ادوردز نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی داردهدفمند بودن آن است. شما با گوگل ادوردز می توانید دقیقا روی مخاطبان هدف خود تمرکزکنید. کیفیت مشتریانی

 

که از طریق تبلیغات در گوگل جذب می کنید بسیار بالا خواهدبود چون دقیقا مشتریانی را جذب می کنید که به دنبال خدمات و محصولات شما هستند.

 

این در صورتی است که بسیاری از روش های تبلیغات کلیکی اصلا هدفمندنیستند! مثلا تبلیغات کلیکی که در سایت های پر بازدید مشاهده می شوند. کاربرانزیادی فقط به خاطر جذاب

 

بودن بنر روی آن ها کلیک می کنند تا ببینند پشت آن تبلیغچه خبر است؟

ولی در صورتی که در تبلیغات گوگل این طور نیست. البته خیلی مهم استصفحه فرود و عنوان آن کاملا بهینه و مطابق با نیاز کاربر باشد. ولی به طور کلی چونگوگل ادوردز در گوگل انجام می شود و مخاطبان زیادی اولین کاری که برای رفع نیازشانمی کنند انتخاب گوگل است پس گوگل ادوردز بسیار هدفمند تر خواهد بود.

همانطور که می دانید گوگل یکی از معروف ترین شرکت های دنیاست کهروزانه میلیون ها مخاطب دارد. به همین دلیل ادعا کرده است که همیشه سعی می کند تابهترین نتایج را به مخاطبانش نشان دهد. البته این امر بستگی به اجرای صحیح وهدفمند تبلیغات در گوگل هم دارد. ولی در هر صورت بازدید کنندگانی که از گوگل واردهر سایتی می شوند به مراتب کیفیت بالاتری خواهند داشت.

صرفه جویی در هزینه ها

یکی دیگر از مزیت های گوگل ادوردز صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتیاست. اگر بتوانید کمپین های خود را به صورت اصولی و هدفمند در ادوردز گوگل راهاندازی کنید قطعا می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

این در حالی است که خیلی از دوستانی که از تبلیغات گوگل استفاده میکنند بدون آگاهی و مشاوره با یک متخصص، تبلیغات خود را در گوگل شروع می کنند ومتاسفانه هزینه های زیادی را به هدر می دهند. بدون اینکه بازگشت هزینه مناسبیداشته باشند. در ادامه بیشتر در مورد این قضیه صحبت می کنم.

در بسیاری از روش های تبلیغات کلیکی که در سایت های پر بازدید مشاهدهمی کنید کلیک های زیادی بدون هیچ هدفی خرج می شوند. شاید همانطور که قبلا اشارهکردم به خاطر جذاب بودن بنر! پس روی هم رفته تبلیغات در گوگل هدفمندی بیشتری نسبتبه دیگر روش های تبلیغاتی دارد. بیشتر هزینه شما در گوگل ادوردز صرفه جویی می شود.

انعطاف پذیری بالا

یکی از بهترین ویژگی های گوگل ادوردز انعطاف پذیری بالای آن است.بسیاری از بازاریابان دنیا تنها به همین دلیل از گوگل ادوردز در تبلیغات خوداستفاده می کنند. گوگل ادوردز را می توانید با دیگر سرویس های بازاریابی و تحلیلیمثل گوگل آنالیتیکس هماهنگ کنید تا از این طریق به صورت کاملا حرفه ای تر بتوانیدکمپین های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید.

همچنین می توانید کاری کنید تا تبلیغات شما توسط گوگل ادوردز فقط برایافرادی با شرایط خاص نمایش داده شود. مثلا می توانید تبلیغات خود را برای نمایش،محدود به منطقه جغرافیایی خاصی یا محدود به دستگاه های خاصی مثل موبایل کنید. حتیزمان نمایش را نیز می توانید کنترل کنید. مثلا کاری کنید بین ساعت 12 شب تا 6 صبحتبلیغات شما نمایش داده نشود. چون ممکن است کلیک های بی اثری در آن تایم ها داشتهباشید. البته تمام این شرایط بستگی به حوزه کاری شما دارد.

هر زمان که دوست داشته باشید از طریق پنل مدیریتی ادوردز تان میتوانید نتایج را بررسی و آنالیز کنید. مثلا وضعیت کلیک روی کلمات کلیدی هدف یاهزینه های صرف شده برای هر کلیک را می توانید بررسی کنید.

حتی می توانید کلمات و عباراتی که برای نمایش تبلیغ خود در نظر گرفتهاید را عوض کنید و نتایج را دوباره بررسی کنید.

بازگشت سرمایهبالا

یکی از بارزترین ویژگی های تبلیغات در گوگل به گفته بسیاری ازکارشناساندیجیتالمارکتینگبازگشت سرمایه بالا است. درست است که بازگشت سرمایه بهخیلی چیزها از جمله کیفیت محصولات و خدمات، اعتماد به برند، تبدیل مخاطبان بهکاربران وفادار و سپس به مشتری و بستگیدارد و همانطور که مشخص است در بسیاری از مواقع هم زمان بر است ولی اگر کمپین های تبلیغاتیشما در گوگل ادوردز بهینه باشد مطمئن باشید بازگشت هزینه بالایی نصیب شما خواهد شد.

البته این امر بستگی به خیلی چیزها دارد و به طور کلی باید دائماکمپین های تبلیغاتی خود را از تمام جوانب تحلیل و بررسی کنید تا بتوانید بهترینبازدهی ممکن را از گوگل ادوردز به دست بیاورید.

همچنین با محاسبه بازگشت هزینه های خود می توانید برنامه ریزی دقیقتری برای جذب مخاطب، مشتریان جدید و افزایش فروش خود داشته باشید.

کمک به رشد کسب و کارها

گوگل ادوردز علاوه بر خاصیت تبلیغاتی بودنش به گسترش کسب و کارهایآنلاین نیز می تواند کمک کند. خیلی از کسب و کارها از گوگل ادوردز برای شناخت بهتراز مخاطبان و مشتریان احتمالی شان استفاده می کنند.

به طور مثال بسیاری از سئو کارهای حرفه ای از گوگل ادوردز برایشناسایی کلمات و عبارات کلیدی پر مخاطب استفاده می کنند. حتی بعضی وقت ها فقط بهخاطر شناسایی یک سری از کلمات کلیدی جدید و به درد به خور، کمپین هایی تبلیغاتی بهصورت تستی در گوگل ادوردز لانچ می کنند.

علاوه بر این همانطور که اشاره کردم بسیاری از کسب و کارها از طریقگوگل ادوردز می توانند شناخت بهتری نسبت به مخاطبان خود داشته باشند. مثلا بابررسی کلمات کلیدی جست و جو شده می توانید متوجه آن شوید که مخاطبانتان بیشتر بهچه موضوعاتی علاقه دارند؟ یا اینکه بیشتر چه زمان هایی در وب فعال تر هستند، بیشتراز چه محدوده های مکانی هستند، بیشتر کاربران شما موبایلی هستند یا دسکتاپی واطلاعات بسیاری که ممکن است برای هر کسب و کاری مهم باشد.

به این صورت می توانید محصولات و خدماتی که ارائه می کنید را هدفمندتردر راستای نیازهای کاربرانتان تولید کنید تا کسب و کارتان بیشتر به سمت موفقیت سوقپیدا کند.

برندسازی با گوگل ادوردز

بسیاری از سایت ها و شرکت ها از گوگل ادوردز فقط به منظور برندسازیخود استفاده می کنند. در برندسازی فروش محصولات یا خدمات اصلا مهم نیست! مهم دیدهشدن شماست. در واقع مهم تعداد نمایش کمپین های شماست که مشخص کننده این است کهتبلیغ شما در معرض دید چه تعداد از مشتریان یا مخاطبان تان قرار گرفته است. دربرندسازی شما فقط هزینه ی به خاطر سپردن شعارتان در ذهن مشتری را پرداخت می کنید.

BrandAwarenessاستفاده می کنند. دیدن شدن برند شما و آشنا بودن آنبرای مخاطبان تان سبب این می شود که در آینده تمایل بیشتری به استفاده از خدمات یامحصولات شما داشته باشند. همچنین ممکن است برند شما را به دیگران نیز معرفی کنند.

همچنین بسیاری از سایت ها هستند که با سئو و بهینه سازی سایت شان، هماکنون در جایگاه های خوبی در نتایج جست و جوی گوگل قرار دارند ولی با این حالهمیشه تبلیغات گوگل ادوردز آن ها فعال است. دلیل این کار هم جز قدرت نمایی دربرابر رقبا چیز دیگری نیست.

آیا استفاده از تبلیغات گوگلواقعا موثر است؟

تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز

استفاده از تبلیغات در گوگل برای هر کسب و کاری فارغ از اینکه کوچک یابزرگ باشد می تواند موثر باشد. خیلی از دوستانی که حرف از گرانی یا به صرفه نبودنگوگل ادوردز می زنند از روی عدم آگاهی و شناخت کافی این حرف ها را می زنند. درواقع دلیل اینکه خیلی از شرکت ها از گوگل ادوردز استفاده نمی کنند صحبت های منفیاست که درباره آن شنیده اند.

ولی اگر کلاه خود را قاضی کنیم می بینیم که گوگل یکی از سودآور ترینشرکت های دنیا است و تنها منبع درآمد آن از تبلیغات در گوگل تامین می شود. همین وبس! پس اگر واقعا تبلیغ در گوگل موثر نباشد، اگر نسبت به بازدهی اش خیلی گرانباشد، اگر نرخ بازگشت هزینه اش خیلی کم باشد و خیلی اگرهای دیگر پس چه طور گوگلانقدر از گوگل ادورزش درآمد دارد؟ چرا این همه شرکت و کسب و کارهای مختلف در دنیاازش استفاده می کنند؟

کسانی که صحبت از خوب نبودن گوگل ادوردز می کنند کسانی هستند که تجربهخوبی از آن نداشته اند. کسانی هستند که از بهینه سازی صفحات فرود اطلاعاتینداشتند. کسانی اند که در انتخاب کلمات کلیدی شان اشتباهات زیادی داشته اند، کسانیاند که تحلیل گران خوبی نبوده اند و در نهایت کسانی اند که خودشان متخصص نبوده اندهیچ بلکه از یک متخصص یا حتی یک مشاور هم در تبلیغات گوگل خود استفاده نکرده اند.

اگر می خواهید تبلیغات در گوگل برای شما موثر باشد و بیشترین بازدهیرا برای شما داشته باشد باید با آگاهی کمپین های تبلیغاتی خود را در گوگل ادوردزراه اندازی کنید. به عنوان مثال آگاهی از بهترین و مناسب ترین کلمات کلیدی یا دارابودن درجه کیفی خوب که باعث بالا بردن رنک تبلیغ شما از جانب گوگل می شود بسیارمهم و حائز اهمیت می باشد. در واقع رعایت موارد این چنینی در گوگل ادوردز به شماکمک می کند تا با کمترین هزینه بهترین بازدهی را کسب کنید.

چگونه در هزینه های گوگل ادوردز مان صرفه جویی کنیم؟

یکی از بهانه هایی که باعث می شود خیلی از دوستان از گوگل ادوردزاستفاده نکنند هزینه های بالای این پلتفرم تبلیغاتی محبوب در دنیا است. در بعضی ازکسب و کارها رقابت بر سر کلمات کلیدی بسیار شدید است. و همین قضیه باعث می شود درمزایده هایی که بر سر کلمات کلیدی انتخابی صورت می گیرد هزینه ها را بسیار بالاببرد. شاید خیلی ها فکر کنند استفاده از گوگل ادوردز برای خیلی از کسب و کارهااصلا به صرفه نباشد!

به عنوان مثال در بعضی از حوزه های کاری مثل "تشریفات مجالس” قیمت هرکلیک گاهی به 8 دلار هم می رسد. یعنی به ازای هر کلیک ممکن است 8 دلار از موجودیحساب ادوردز شما کسر شود و شاید این برای خیلی از کسب و کارها هزینه بسیار بالاییباشد.

با گرانی این روزهای دلار در کشور ما و اینکه هزینه های تبلیغات درگوگل با دلار پرداخت می شود این بهانه تا حدودی قابل قبول است. اما این را بدانیدبا توجه به مزیت هایی که گوگل ادوردز دارد هزینه ای که بابت تبلیغ در گوگل پرداختمی کند کاملا به صرفه خواهد بود. در ادامه درباره مواردی صحبت می کنم که رعایت آنها باعث صرفه جویی قابل قبولی در هزینه های تبلیغاتی تان در گوگل می شود.

خودتان نحوه کار را یاد بگیرید

همانطور که قبلا هم اشاره کردم نداشتن آگاهی در مورد تبلیغات در گوگلیکی از دلایلی است که باعث می شود بودجه تبلیغاتی خود را به راحتی از دست بدهیدبدون آنکه بازگشت سرمایه ای برای شما داشته باشد. و قطعا این به معنی شکست خواهدبود.

اولین پیشنهاد من این است که خودتان دست به کار شوید و کار با پنلگوگل ادوردز را یاد بگیرید. ترفند های زیادی در گوگل ادوردز وجود دارد که به شماکمک می کند تا بهترین بازدهی را از تبلیغات خود داشته باشید. کلاس ها و دوره هایآموزشی زیادی هم هستند که شرکت در آن ها می تواند شما را به یک متخصص تبلیغات درگوگل تبدیل کند.

اگر وقت یا حوصله یادگیری ندارید پیشنهاد می کنم حتما از یک متخصص درتبلیغات گوگل خود کمک بگیرید.

روی مخاطبان اصلی خود تمرکز کنید

سعی کنید روی مخاطبان اصلی خود تمرکز کنید. اگر بخواهید مخاطبانبیشتری را هدف قرار دهید مسلما باید روی کلمات و عبارات کلیدی بیشتری تبلیغ کنیدکه هزینه های بیشتری را برای شما در بر خواهد داشت.

بهتر است روی مخاطبان واقعی خود که فکر می کنید بیشتر برای شما سودخواهند داشت سرمایه گذاری کنید. روی کلمات و عباراتی سایت تان را تبلیغ کنید کهمطمئن هستید مخاطبان بیشتری را به مشتریان تان تبدیل خواهد کرد. البته برای آگاهیبیشتر از این قضیه باید بررسی ها و تحلیل های بیشتری را نیز انجام دهید.

تبلیغات خود را بهینه تر کنید

بهتر است روی صفحات فرود خود بیشتر کار کنید. از نظر عنوان و محتواباید بهینه باشند. عنوان تبلیغات خود در گوگل ادوردز هم بسیار مهم اند. سعی کنیدعنوان تبلیغات تان دقیقا مرتبط با موضوع صفحه فرودتان باشد. در غیر این صورت مطمئنباشید نرخ تبدیل کمتر و کمتر خواهد شد و قطعا این به ضرر شماست.

همچنین با بهینه سازی تبلیغات خود می توانید درجه کیفی تبلیغ خود رانزد گوگل بالا ببرید و این به نفع شما خواهد بود.

برای بهینه سازی صفحات فرود خود سعی کنید حتما از A/B تست استفاده کنید. همیشه آزمایش کردنبهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد.

گزینهرافراموش کنید

Search withDisplayدر تبلیغات گوگل بیشتر به درد شرکت ها وکسب و کارهایی می خورد که به دنبال برندسازی هستند. خیلی از دوستان بدون آگاهی، ازاین گزینه در اجرای کمپین های تبلیغاتی ادوردز خود استفاده می کنند که همین باعثمی شود بودجه تبلیغات شان از دست برود.

همیشه کمپین های خود را تحلیل کنید

یکی از کارهایی که همیشه باید انجام دهید بررسی و تحلیل کمپین های خوددر گوگل ادوردز استگوگل آنالیتیکسرا به ادوردز خود متصل کنید و ازش کمکبگیرید. اینکه بیشتر مخاطبان شما از طریق چه کلید واژه هایی وارد صفحه فرود شماشده اند، چقدر از آن ها بلافاصله خارج شده اند، چقدر از آن ها بیشتر در سایت شمامانده اند و در نهایت چقدر از آن ها تبدیل به مشتری شده اند واقعا قضیه مهمی استکه به صورت مستقیم به میزان هزینه ها و بازگشت سرمایه شما ارتباط دارد.

اینکه بدانید تبلیغاتی که انجام می دهید در حال حاضر چقدر به سود شماخواهد بود قطعا باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. مثلا اگر در کمپینی کلیدواژه ای هزینه زیادی برای شما دارد ولی ترافیک با کیفیتی به شما نمی دهد بهتر استهر چه زودتر متوقف شود.

سئو بهتر است یا تبلیغات در گوگل؟

سئومعناییندارد. در واقع می توان گفت سئو و گوگل ادوردز مکمل یکدیگر هستند. زمانی که سایتشما سئو خوبی نداشته باشد نباید از تبلیغات در گوگل استفاده کنید. البته شاید پیشخود بگویید ما از گوگل ادوردز زمانی استفاده می کنیم که در سئو ناتوان هستیم واینکه قصد داریم خیلی زود سایت خود را به رتبه یک برسانیم.

البته که دقیقا همینطور است ولی همانطور که بارها اشاره کردم بهینهبودن سایت و خصوصا صفحات فرود رابطه مستقیم با بازدهی تبلیغات گوگل شما خواهد داشت.

البته از دید دیگری که به این قضیه نگاه کنیم سئو یعنی سایت ما از هرجهت برای کاربران بهینه باشد. یعنی اینکه سایت ما محتوای خوبی داشته باشد و دقیقابرای مخاطبان هدف ما سودمند باشد.

پس با این تفاسیر زمانی که سایت شما بهینه نباشد یا بهتر است بگویمسئوی ضعیفی داشته باشد بهتر است ابتدا به فکر بهینه سازی آن باشید و بعد از گوگلادوردز استفاده کنید.

از طرفی دائما نمی توانید از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید. بههمین دلیل بهتر است به فکر آینده باشید. تا زمانی که بودجه تبلیغات شما تامین باشدمی توانید در رتبه های بالای گوگل باشید ولی بعد از آن ممکن است جایگاه خود را ازدست بدهید. پس بهتر است همزمان با تبلیغات در گوگل سئو سایت خود را نیز بهبود دهید.

جمع بندی و صحبت پایانی

در یک کلام اگر می خواهید در دنیای وب تبلیغ کنید بهترین گزینه برایهر کسب و کاری تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز است. اگر می خواهید بهتریننتیجه را از تبلیغات گوگل ادوردز خود داشته باشید به مواردی که در این مقاله اشارهکردم حتما توجه کنید.

همچنین پیشنهاد می کنم برای شروع تبلیغات در گوگل شرکتی را انتخابکنید که تجربه کافی و اعتبار بالایی در زمینه گوگل ادوردز داشته باشند. با سایتهایی که خودشان از گوگل ادوردز استفاده می کنند هرگز کار نکنید.

همانطور که قبلا هم اشاره کردم آگاهی شما در زمینه تبلیغات گوگلادوردز بسیار مهم است. اگر اطلاعاتان کافی نیست و تجربه ای در این زمینه نداریدحتما از یک متخصص کمک بگیرید. البته اگر شرکت معتبری را انتخاب کنید که واقعا درکارشان استاد باشند دیگر جای نگرانی نخواهد بود.

امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید و امیدوارم توانستهباشم اطلاعات تان را در زمینه تبلیغات در گوگل بالا ببرم. اگر شما هم تجربه ای درزمینه تبلیغ در گوگل دارید حتما با من و دیگر دوستان در میان بگذارید.

منبع :همیار وب


 

باربری تهران
2 شهريور 1397 - 10:54

سایت و مطالب خوبی دارین ممنون

ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم